Παραδίδω μαθήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Βιολογίας σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. H διδασκαλία μπορεί να γίνει είτε ιδιαίτερα, είτε σε ολιγομελή ομάδα. Διαθέτω MSc Φυσικής από το ΕΚΠΑ και έχω τρεις δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές.
Μέσω της διδασκαλίας μου στοχεύω στην ανάπτυξη των γενικών δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων ταυτόχρονα με την κατανόηση του εκάστοτε μαθήματος. Η δόμηση αυτοπεποίθησης, κριτικής σκέψης και στρατηγικού σχεδιασμού, μπορούν να καλλιεργηθούν σημαντικά κατά την διάρκεια του μαθήματος με πολλαπλά οφέλη για το παιδί.
Ξεκινάμε πάντα το μάθημα με απορίες οι οποίες επεξηγούνται τόσο με παραδείγματα όσο και με συνειρμούς οι οποίοι πραγματοποιούνται βήμα-βήμα. Δεν αφήνουμε κενά και επιμένουμε στην κατανόηση και ενθύμηση, και όχι αποστήθιση, της θεωρίας. Οι πρακτικές ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι χωρίζονται σε δύο μέρη: το πρώτο αφορά την κατανόηση του μαθήματος και εμπεριέχει ασκήσεις που πρέπει να ολοκληρώσουν όλοι οι μαθητές, το δεύτερο στοχεύει στην κάλυψη των σημείων της ύλης που χρειάζεται να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή και προσαρμόζεται σε κάθε παιδί ξεχωριστά.
14 χρόνια εμπειρίας στην διδασκαλία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε Φυσική, Βιολογία και Μαθηματικά: 2010-2024
6 χρόνια εμπειρίας στην διδασκαλία ενηλίκων στον Μη Καταστροφικό Έλεγχο Υλικών 2018-2024
Απόφοιτος Τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ με μεταπτυχιακό στην Φυσική των Υλικών.
3 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές: journals.aps.org/pre/abstract/10.1103/PhysRevE.97. journals.aps.org/pre/abstract/10.1103/PhysRevE.95. journals.aps.org/pre/abstract/10.1103/PhysRevE.99.
Η διδασκαλία είναι μία εργασία που με "γεμίζει" και νιώθω ότι έχει πραγματικό αντίκρισμα στην κοινωνία.
Στόχος είναι πάντα η επιτυχία του μαθητή (ιδιαίτερα στην προετοιμασία για Πανελλήνιες). Ταυτόχρονα όμως τα μαθήματα διεξάγονται εστιασμένα και στην ανάπτυξη των γενικών δεξιοτήτων των παιδιών. Έτσι η σημαντική προσπάθεια και ο χρόνος που καταβάλουν, δεν αποφέρει αλλαγές μόνο στο εκάστοτε μάθημα, αλλά αποκτά αξία για όλη τους την ζωή.
Οι ανάγκες των μαθητών γίνονται αντιληπτές μέσω της συζήτησης και των ερωτήσεων καθώς και μέσω των πρακτικών ασκήσεων. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να ρωτάνε κατά την διάρκεια της επίλυσης των ασκήσεων και της επεξήγησης της θεωρίας. Η καλή επικοινωνία με τους μαθητές αποτελεί κλειδί για την επιτυχία του μαθήματος.