Παράδοση κατ´οίκον και εξ αποστάσεως ιδιαίτερων μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές/τριες δημοτικού καθώς και ιδιαίτερων μαθημάτων θετικών επιστημών σε μαθητές/τριες γυμνασίου. Παροχή πολυδιάστατου εκπαιδευτικού υλικού με διαδραστικό, δημιουργικό και πρόσχαρο χαρακτήρα, όπως ακριβώς και το κλίμα του μαθήματος. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μέσω του τηλεφώνου ( έξι εννιά εβδομήντα τρία σαράντα οχτώ εβδομήντα πέντε ογδόντα επτά).
Ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιτυχημένης εκπαιδευτικής σχέσης και διαδικασίας είναι η δημιουργία μιας ουσιαστικής, φιλικής και διαπροσωπικής σχέσης με τον/τη μαθητή/τρια καθώς και η διαμόρφωση ενός συνεργατικού μαθήματος, προκειμένου η διδασκαλία να μη γίνεται φορτική. Συνεπώς, η ανάπτυξη μιας φιλικής σχέσης και επικοινωνίας αποτελεί πάντοτε αρχή και βασική επιδίωξη μου σε συνδυασμό με την εξατομικευμένη προσέγγιση των διδακτικών αντικειμένων, επικοινωνία και υποστήριξη των μαθητών/τριών, δημιουργικότητα και καινοτομία των εκπαιδευτικών μεθόδων, υπομονή και επιμονή, ενσυναίσθηση, συνέπεια, ανατροφοδότηση, αντικειμενικότητα και ενθάρρυνση της κριτικής σκέψης.
Η επαγγελματική μου εμπειρία στον χώρο της εκπαίδευσης ξεκινά ήδη από το πρώτο έτος φοίτησης μου στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων κατ’οίκον και την πραγματοποίηση πολυάριθμων διδακτικών πρακτικών σε δημοτικά σχολεία. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών στα τέσσερα έτη, εργάζομαι ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός σε δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης όπως και της Αθήνας, με διδακτικά καθήκοντα εκπαιδευτικού τμήματος, παράλληλης στήριξης, ολοημέρου καθώς και δημιουργικής απασχόλησης μαθητών/τριών.
Η ανάδειξη των εκπαιδευτικών αναγκών και ιδιαιτεροτήτων κάθε μαθητή/τριας ποικίλει χρονικά, καθώς εξαρτάται από πολλαπλούς παράγοντες. Ωστόσο, η συνεργατική και κονστρουκτιβιστικη διδασκαλία σε συνδυασμό με την ουσιαστική και συχνή επικοινωνία με τον/την μαθητή/τρια όπως και τους γονείς συντελούν ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση.