Εκεί έξω, σε περιμένει μια πολύ καλά αμειβόμενη θέση, στο Chartering desk μιας ναυτιλιακής, ή στο Operations , ή ακόμη και στο τμήμα Αγοραπωλησιών πλοίων (S&P). Θα πρέπει όμως, να γνωρίζεις άριστα, τι είναι πλοίο, πότε επιλέγουμε Voyage trip & πότε Τime charter trip, πώς κάνουμε Voyage estimation και Laytime calculation, πώς βγαίνουμε νικητές στα firm negotiations , πώς λειτουργεί και τι καλύπτει ένα Ρ&Ι Club, τη νομική διευθέτηση claims εκατομμυρίων, αλλά και πώς λειτουργεί μια φορτωτική. Mε λίγα λόγια, χρειάζεσαι έναν έμπειρο συνεργάτη, με 12χρονη υπηρεσία σε πλοία και 15χρονη θητεία σε ναυτιλιακές εταιρίες, που θα σου μεταδώσει την απαιτούμενη θεωρία και πρακτική, προκειμένου να μην μείνεις στα βιογραφικά σημειώματα, αλλά να γίνεις περιζήτητος-η στη ναυτιλιακή κοινότητα, πριν καν ακόμη ξεκινήσεις.
Για 2 πολύ απλούς λόγους : α) άμεση συσχέτιση θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης, με στοχευμένες επισκέψεις σε εμπορικά πλοία και β) διαδραστικό role playing, προκειμένου να αντιληφθεί ο σπουδαστής, τις προκλήσεις που θα συναντήσει στη καριέρα του ως ναυλομεσίτης, αλλά και τη βαρύτητα των μελλοντικών του αποφάσεων, από τη θέση του Chartering Manager
Aπο το 2016, διδάσκω ναυτιλιακά στο HELLENIC SHIPBROKER'S ASSOCIATION (H.S.A) και είμαι μέλος, του Educational Committee του HSA. To 2021, πιστοποιήθηκα από το ΓΕΕΘΑ, ως εμπειρογνώμονας και σύνδεσμός του (Subject Matter Expert), αναφορικά με τις ναυλώσεις εμπορικών πλοίων & τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, για λογαριασμό του ΝΑΤΟ και του ΟΗΕ. Ξεκίνησα την καριέρα μου, ως αξιωματικός καταστρώματος στο ΠΝ, μεταπήδησα στο ΕΝ και συνέχισα απο τη θέση του Chartering Manager σε επώνυμες ναυτιλιακές, που μου εμπιστεύτηκαν τη διαχείριση των πλοίων τους, ενώ τα τελευταία 2 έτη, απασχολούμαι ως υπεύθυνος εφαρμογής του ISPS code, στον ΟΛΠ.