Είμαι κάτοχος πτυχίου ιστορίας και αρχαιολογίας του πανεπιστημίου της Ρώμης 1 La Sapienza με βαθμό άριστα και έπαινο, διδάκτωρ αρχαιολογίας του πανεπιστημίου της Basilicata, επικυρωμένα από το ελληνικό Κράτος, παραδίδει μαθήματα ιταλικής γλώσσας και κουλτούρας σε όλα τα επίπεδα και βαθμίδες. Με δεκαετή εμπειρία στην εκπαίδευση (τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια και ιδιαίτερα) σε κορυφαία πανεπιστήμια και σχολεία της Ευρώπης (Ιταλία, Γαλλία και ΗΒ) εγγυούμαι μια επιτυχή πορεία στην εκμάθηση της ιταλικής γλώσσας και κουλτούρας σύμφωνα με τις ιδιαίτερες προτεραιότητες και ανάγκες του εκπαιδευόμενου, με σοβαρότητα, εν συναίσθηση και εμπειρία.
Είμαι βαθύς γνώστης της ιταλικής γλώσσης, ιστορίας και πολιτισμού. Έχω εκδώσει ένα επιστημονικό βιβλίο για την ιστορία και αρχαιολογία της αρχαϊκής Ελλάδας στα ιταλικά μέσω του πανεπιστημίου της Μπολόνια καθώς και επιμεληθεί δυο συλλογικά έργα για την αρχαιολογία της Ρώμης και Αθήνας ενώ επίσης έχω εκδώσει πολυάριθμα επιστημονικά άρθρα, πάντα στα ιταλικά. Έχω δεκαετη εμπειρία στην εκπαίδευση στην τριτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είμαι περήφανος για την συμβουλευτική που παρείχα και παρέχω σε εκατοντάδες φοιτητών και μαθητές στην Ιταλία στην επαγγελματική τους κατάρτιση καθώς και στη εδραίωση και ανάδειξη των ικανοτήτων τους, πάντα με μια ολιστική προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες, επιθυμίες και όνειρα τους.
Έχω εργαστεί ως ερευνητής και καθηγητής στα πανεπιστήμια της Ρώμης 1 La Sapienza, Università degli Studi di Basilicata, Paris 1 Pantheon La Sorbonne και Cambridge. Ως αρχαιολόγος έχω υπάρξει υπεύθυνος των αρχαιολογικών ανασκαφών στην αρχαία αγορά της Ρώμης και σε πολλές άλλες πόλεις της κεντρικής και νότιας Ιταλίας. Επίσης έχω εργαστεί για δυο χρόνια ως καθηγητής της Ιστορίας της Τέχνης σε λύκεια της Τοσκάνης (Πίζα και Βολτέρρα).
Η διδασκαλία και η εκπαίδευση αποτελεί για μένα περισσότερο ένα λειτούργημα παρά ένα επάγγελμα. Φύση εξωστρεφής έχω συσσωρεύσει μεγάλη εμπειρία στην διδασκαλία ξενων γλωσσών και άλλων ικανοτήτων (π.χ. social και soft transferable skills). Παράλληλα, ανά τακτά διαστήματα βελτιώνω τις δικές μου εκπαιδευτικές ικανότητες με την παρακολούθηση σεμιναρίων και πιστοποιημένων προγραμμάτων πάνω στην ψυχολογία και μεθοδολογία της διδασκαλίας σύμφωνα με τα διεθνη επικυρωμένα πρότυπα.
Η προσέγγιση μου στην εκπαίδευση βασίζεται σε ειλικρινή ενσυναισθηση, κατανόηση και αξιολόγηση και σύμφωνα με τα τρέχοντα διεθνη στάνταρτ σχετικά με την ψυχολογία και μεθοδολογία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ύστερα από τις πρώτες επαφές και με την μέθοδο του trial-error-correction σε ασφαλές περιβάλλον και τρόπους είμαι ικανός να καταλαβω τις δυνατότητες, δυνάμεις και ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, οι οποίες αποτελούν για μένα και το οπλοστάσιο του το οποίο οφείλω να σεβαστώ. Με τον εκπαιδευόμενο εκποιούμε ένα συμβόλαιο αμοιβαίας εμπιστοσυνης και σεβασμού ώστε να τα μαθήματα να παίρνουν μια ολιστική προσέγγιση που διασκεδάζει και ικανοποιεί και τους δυο.