Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
38 ετών 4 έτη διδακτικής εμπειρίας
Δίκαιο και Πληροφορική
Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Master - Δίκαιο και Πληροφορική 2021
ΑΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ
Πτυχίο - Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 2015
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Επαγγελματίες

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές και φοιτητές όλων των βαθμίδων κατ' οίκον Λάρισα και online.

Συγκεκριμένα, διδάσκω Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ Β΄ Λυκείου και ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον)

Αναλαμβάνω επίσης μαθητές ΕΠΑΛ (Προγραμματισμός Υπολογιστών και Δίκτυα Υπολογιστών, Πανελλαδικές) καθώς και front-end development σε HTML, CSS, JavaScript και Bootstrap.

  • Η τιμή ειναι ενδεικτική. Γα κάθε μάθημα ισχύουν άλλες χρεώσεις, πάντα σε συννενόηση με τον ενδιαφερόμενο.
Γιατί κάποιος να με προτιμήσει
  • Ακαδημαϊκή κατάρτιση: Πτυχίο Μηχανικού Πληροφορικής και επικοινωνιών και Μεταπτυχιακό στο Δίκαιο και Πληροφορική με εξαιρετικές επιδόσεις.
  • Διδασκαλία σε δημόσια σχολεία: Εμπειρία στη διδασκαλία και αξιολόγηση μαθητών, με συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ως εξεταστής.
  • Διαρκής επιμόρφωση: Παρακολούθηση πιστοποιημένων σεμιναρίων, όπως το Web Development, Digital Marketing.
  • Προσαρμοσμένες ανάγκες: Δημιουργία μαθημάτων για εξειδικευμένα θέματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη.
  • Τεχνολογικές δεξιότητες: Εμπειρία σε JavaScript, Responsive Design, APIs, και σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης.
  • Διαδραστική διδασκαλία: Επικοινωνιακή προσέγγιση, ενθάρρυνση και παρακίνηση μαθητών κάθε ηλικίας. Προσπαθώ να αναγνωρίσω τις ανάγκες και τις δυνατότητες τους και να τους εμπνεύσω να ανακαλύψουν την αξία της γνώσης.

    Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας!

Επαγγελματική Εμπειρία

Τα τελευταία 4 χρόνια ασχολούμαι με τη διδασκαλία web development, μαθημάτων της δευτεροβάθμιας και δημιουργία ιστοσελίδων.

  •    Η τιμή είναι ενδεικτική. Γα κάθε μάθημα ισχύουν άλλες χρεώσεις, πάντα σε συνεννόηση με τον ενδιαφερόμενο.
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)
  • Πάθος για τη γνώση και τη μάθηση: Από μικρή ηλικία, είχα την ανάγκη να μοιράζομαι τις γνώσεις μου και να ενθαρρύνω τους γύρω μου να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους.
  • Αγάπη για την τεχνολογία: Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, και το να βοηθάω νέους ανθρώπους να την κατανοούν και να την αξιοποιούν μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση.
  • Συνεισφορά στην κοινωνία: Η εκπαίδευση είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέσα για να αλλάξουμε τον κόσμο. Μέσω της διδασκαλίας, νιώθω ότι συνεισφέρω στη διαμόρφωση σκεπτόμενων και ικανών ανθρώπων.
  • Προσωπική ανάπτυξη: Η διδασκαλία είναι μια αμφίδρομη διαδικασία. Μαθαίνω συνεχώς από τους μαθητές μου, κάτι που με κρατά σε εγρήγορση και με κάνει καλύτερο ως άνθρωπο και επαγγελματία.
  • Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών: Θέλω να βοηθώ τους μαθητές να ξεπερνούν τις δυσκολίες τους και να αποκτούν την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να πετύχουν.
  • Μακροπρόθεσμοι στόχοι: Φιλοδοξώ να συμβάλω στη δημιουργία μίας γενιάς ανθρώπων με υψηλή τεχνολογική κατάρτισης.
Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή
  1. Αρχική συζήτηση και γνωριμία:
    • Μία ανοιχτή συζήτηση με τον μαθητή (και τους γονείς, αν είναι ανήλικος) για να κατανοήσετε τις προσδοκίες και τους στόχους τους.
    • Τι θεωρεί ότι δυσκολεύεται περισσότερο και τι του αρέσει.
  2. Αξιολόγηση των γνώσεων:
    • Διεξαγωγή μίας σύντομης αρχικής αξιολόγησης ή τεστ για να εντοπίσω τα επίπεδα γνώσεων στα σχετικά θέματα.
    • Εξέταση βασικών εννοιών για να δω τυχόν κενά που χρειάζονται κάλυψη.
  3. Παρατήρηση της συμπεριφοράς:
    • Παρακολούθηση το πώς προσεγγίζει τα μαθήματα, την κατανόηση νέων εννοιών και την επίλυση προβλημάτων.
    • Αν χρειάζεται περισσότερη υποστήριξη στην κατανόηση, στην αυτοπεποίθηση ή στη συγκέντρωση.
  4. Ανάλυση μαθησιακού στυλ:
    • Πως προτιμά να δουλεύει: με σημειώσεις, ασκήσεις ή συζήτηση.
  5. Συνεχής ανατροφοδότηση:
    • Να ακούω αν νιώθει ότι βελτιώνεται ή αν υπάρχουν σημεία που θα ήθελε να δώσω περισσότερη έμφαση.
  6. Καθορισμός στόχων:
    • Θέτω προτεραιότητες ανάλογα με τις ανάγκες (π.χ., κάλυψη κενών, προετοιμασία για εξετάσεις).
  7. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα:
    • Παρακολούθηση στο πώς ανταποκρίνεται στα μαθήματα και προσαρμογής της μεθόδου διδασκαλίας ανάλογα με τις ανάγκες του.
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;