Παραδίδονται μαθήματα Χημείας σε μαθητές και φοιτητές, καθώς και μαθήματα Βιολογίας και Φυσικής σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Τα μαθήματα φυσικής αφορούν μόνο μαθητές πρώτης λυκείου.
Παραδίδονται μαθήματα σε μαθητές ΕΠΑΛ:
- Α' Λυκείου: Φυσική, Χημεία, Βιολογία
- Β'/Γ' Λυκείου:
- Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
- Τομέας Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας
__________________________________________________________________________________________________________
- Προετοιμασία φοιτητών για την εξεταστική στα μαθήματα:
- Γενική και Ανόργανη Χημεία
- Οργανική Χημεία
- Ενόργανη Χημική Ανάλυση και Αναλυτική Χημεία
- Βιοχημεία
- Βιοϋλικά
Φυσικοχημεία.
Τα μαθήματα αφορούν προπτυχιακό επίπεδο.
- Εργασίες πανεπιστημιακών μαθημάτων.
- Αναφορές και Φύλλα Έργου εργαστηρίων.
Δίνεται βοήθεια και καθοδήγηση σε πτυχιακές εργασίες με συμμετοχή του φοιτητή.
ΔΕΝ γράφονται εξ ολοκλήρου πτυχιακές.
- Διαθέτω οργανωμένο υλικό με κριτήρια αξιολόγησης, βοηθήματα, διαγωνίσματα και προσωπικές σημειώσεις.
- Ενεργή συμμετοχή του μαθητή στο online μάθημα (εάν διαθέτει πενάκι ή γραφίδα, ακόμη καλύτερα), έτσι ώστε να προσομοιάζει το διά ζώσης.
- Προσέφερα εθελοντική εργασία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Αλληλεγγύης του Δήμου Πατρέων (με έπαινο συμμετοχής), παραδίδοντας μαθήματα Φυσικής και Χημείας σε μαθητές της Α' Λυκείου. (2022-2023)
- Επιτυχία σε πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Χημείας, πλεόν φοιτητή Ιατρικής. (2023)
- 100% επιτυχία των μαθητών σε εξετάσεις πανεπιστημιακών μαθημάτων από τμήματα: Χημείας, Χημικών Μηχανικών, Επιστήμης των Υλικών, Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης. (2021-σήμερα)
Έχω ενδιαφέρον για την παροχή διευκόλυνσης των ατόμων μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος συνεργασίας, ανταλλαγής ιδεών και δημιουργικότητας. Είναι σημαντικό για εμένα ο μαθητής να αγαπήσει το μάθημα.
Διαθέτω οργανωτικότητα, μεθοδικότητα και επιμονή, με επίκεντρο το αποτέλεσμα, όπως επίσης και μεγάλη εμπειρία στη διαδικασία των εξετάσεων.
Σκιαγραφώ το μαθησιακό προφίλ του μαθητή, βάσει του τύπου εκμάθησής του (πχ. οπτικός, ακουστικός, κοινωνικός κλπ) και των δεξιοτήτων του.
Η διδασκαλία είναι εξατομικευμένη και με βάση τους μαθησιακούς στόχους του μαθητή/φοιτητή. Αυτές ανακαλύπτονται έπειτα από συμφωνία με το γονιό και το μαθητή.
Κλειδί για την επιτέλεση του στόχου είναι η ιδέα της εποπτείας της ύλης και της σφαιρικής προσέγγισης του κάθε αντικειμένου, με χρήση εξατομικευμένων εργαλείων επανάληψης και προσωπικών ασκήσεων ανάλογα με το επίπεδο του μαθητή, για καλύτερη αφομοίωση της ύλης.