Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 40 ετών 15 έτη διδακτικής εμπειρίας
Αγγλική Φιλολογία
Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Δημόσιος Λόγος
Παραδίδει μαθήματα online
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Αγγλική Φιλολογία 2009 Επαληθευμένο
General Teaching Counsil
Πιστοποίηση - English teacher 2011 Επαληθευμένο
Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας (Πρώην ΑΤΕΙΘ)
Master - Διοίκηση της Εκπαίδευσης 2018 Επαληθευμένο
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Επαγγελματίες

Απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας με πολυετή εμπειρία διδασκαλίας τόσο σε Δημόσια ΙΕΚ όσο και σε σχολεία της Μεγάλης Βρετανίας, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών μόνο σε ενήλικες και μόνο διαδικτυακά για προετοιμασία στο Πιστοποιητικό IELTS. Πιστοποιημένος Εξεταστής Προφορικών και πιστοποιημένος καθηγητής Αγγλικής Γλώσσας τόσο από το Υπουργείο Παιδείας όσο και από το Γενικό Συμβούλιο Εκπαίδευσης (GTCE) της Αγγλίας.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

2005-2009: Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
2011: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL).
2012: Qualified Teacher Status (QTS), General Teaching Council for England (GTCE).
2017-2018: Μεταπτυχιακό (MSc) στην Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.
2019-2020: Δίπλωμα στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ).

Επαγγελματική Εμπειρία

2015-σήμερα: Διδασκαλία Αγγλικών σε Δημόσιο ΙΕΚ & ΣΔΕ.
2010-σήμερα: Ιδιαίτερα διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών.

2020-σήμερα: Επαγγελματικός Προσανατολισμός σε ιδιωτικά ΚΕΚ.
2013-2018: Διδασκαλία Αγγλικών σε Summer School στην Αγγλία.
2010-2015: Διδασκαλία Αγγλικών σε κέντρο ξένων γλωσσών.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Ένα από τα βασικά μου κίνητρα είναι η πεποίθηση ότι η εκμάθηση αγγλικών δεν είναι απλώς η απόκτηση γνώσης μιας γλώσσας, αλλά και η πρόσβαση σε έναν παγκόσμιο πολιτισμό. Το να βοηθώ τους μαθητές μου να ξεπεράσουν τις γλωσσικές προκλήσεις και να ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους, είναι για μένα μια εξαιρετικά ικανοποιητική διαδικασία.

Στο επίπεδο των στόχων, εστιάζω στην ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν τους μαθητές να επικοινωνούν με άνεση και ακρίβεια σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Επιδιώκω να καλλιεργώ όχι μόνο τη γλωσσική τους επάρκεια, αλλά και τη δυνατότητα να σκέφτονται κριτικά και να λειτουργούν σε πολυπολιτισμικά πλαίσια.

Επιπλέον, βλέπω τη διδασκαλία ως μια διαδικασία αμοιβαίας μάθησης. Οι μαθητές μου δεν μαθαίνουν μόνο από εμένα, αλλά και εγώ από αυτούς, κάτι που με βοηθά να βελτιώνομαι συνεχώς ως εκπαιδευτικός.

Τέλος, ο απώτερος στόχος μου είναι να εμπνεύσω τους μαθητές μου να αγαπήσουν τη γλώσσα, να αποκτήσουν δια βίου δεξιότητες και να πιστέψουν ότι μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους μέσα από τη δύναμη της εκπαίδευσης.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός ενήλικου μαθητή, εφαρμόζω μια πολυδιάστατη προσέγγιση που περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

  1. Αρχική συζήτηση: Ξεκινώ με μια συνέντευξη ή μια χαλαρή συζήτηση για να κατανοήσω τους στόχους του μαθητή. Ρωτώ, για παράδειγμα, αν ενδιαφέρεται για γενικές γνώσεις αγγλικών, επαγγελματική ορολογία, προετοιμασία για εξετάσεις, ή άλλες συγκεκριμένες δεξιότητες όπως η βελτίωση της προφοράς ή η συγγραφή.
  2. Αξιολόγηση επιπέδου: Κάνω μια αρχική αξιολόγηση για να εντοπίσω το τρέχον επίπεδο του μαθητή (π.χ. μέσω ενός placement test ή μιας προφορικής συζήτησης). Αυτό με βοηθά να καταλάβω τις υπάρχουσες γνώσεις και τις πιθανές δυσκολίες.
  3. Εξερεύνηση μαθησιακού στυλ: Ρωτώ για τις προτιμήσεις και τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει πιο αποτελεσματικά (π.χ. μέσω ακουστικών, οπτικών ή πρακτικών δραστηριοτήτων). Επιπλέον, προσπαθώ να καταλάβω τον διαθέσιμο χρόνο και τη δέσμευσή του για τη μελέτη.
  4. Προσδιορισμός αναγκών: Αναλύω τις απαιτήσεις του μαθητή, συνδυάζοντας τις πληροφορίες που έχω συγκεντρώσει. Για παράδειγμα, αν ο μαθητής χρειάζεται τα αγγλικά για επαγγελματικούς λόγους, θα εστιάσω σε σχετική ορολογία και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  5. Συνεχής ανατροφοδότηση: Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρατηρώ την πρόοδό του, συζητώ μαζί του, και αναπροσαρμόζω το πρόγραμμα όπου χρειάζεται, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες του.

Με αυτή τη στρατηγική, διασφαλίζω ότι οι ανάγκες του μαθητή είναι στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και το μάθημα είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό και εξατομικευμένο

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;