Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
38 ετών 16 έτη διδακτικής εμπειρίας
Φιλόλογος Καθηγήτρια
Φιλόλογος Καθηγήτρια
Διαδικτυακά μαθήματα μέσω Skype
Πτυχία
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Φιλόλογος Καθηγήτρια 2008 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Φιλόλογος Καθηγήτρια 2008 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Λυκείου

Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (Γενικού & ΕΠΑΛ) καθώς και Αρχαία Ελληνικά Β΄& Γ' Λυκείου με σκοπό την προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Όλα τα μαθήματα χαρακτηρίζονται από συνέπεια, μεθοδικότητα και άρτιο σχεδιασμό. 

Τα δεκαέξι χρόνια εμπειρίας μου είναι το κλειδί της αποτελεσματικότητας. Σε όλους τους εκπαιδευτικούς χώρους στους οποίους βρέθηκα και εργάστηκα, απέσπασα άριστες κριτικές για τη συναδελφική και εκπαιδευτική μου συμπεριφορά. 

Σημαντική σημείωση: Απαραίτητη κρίνεται η κατοχή Η/Υ (επιτραπέζιου ή laptop) από τους μαθητές και τους υποψήφιους για την διεξαγωγή των μαθημάτων. (όχι χρήση κινητών τηλεφώνων και τάμπλετ)

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ευέλικτου προγράμματος υλοποίησης των μαθημάτων, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και των λοιπών δραστηριοτήτων του μαθητή.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Διαθέτω φροντιστηριακή πείρα, εξειδικευμένες σημειώσεις, άριστη συνεργασία και εξατομικευμένο πρόγραμμα με σίγουρη επιτυχία. Επιπλέον, τα on line μαθήματα παρέχονται σε ευχάριστες συνθήκες με πλήρη συγκέντρωση στις απαιτήσεις της διδασκαλίας. Ο μαθητής αντιμετωπίζεται με σεβασμό και φροντίδα.

Επαγγελματική Εμπειρία

 Καθηγήτρια φιλόλογος σε φροντιστήρια και εκπαιδευτικούς ομίλους σε Ελλάδα και Κύπρο. (Αττική και Λευκωσία) Γνωρίζω πολύ καλά την κατοχή ήθους και συνέπειας που θα πρέπει να υποδείξω ως καθηγήτρια φιλόλογος σε όλες τις διδακτικές μου υποχρεώσεις, δια ζώσης ή από απόσταση, ειδικά όταν τα μαθήματα είναι ιδιαίτερα. Η πρόσωπο με πρόσωπο ψηφιακή διδασκαλία άλλωστε διασφαλίζει την ενδελεχή καθοδήγηση του υποψήφιου στην κατάκτηση όλων των στόχων του.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Η σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή είναι ένα μοναδικό μονοπάτι αλληλεπίδρασης. Οι πανελλήνιες ειδικότερα αποτελούν έναν αξιόμαχο στόχο που για μένα αποτελεί κίνητρο συνεργασίας με τους μαθητές μου.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Σχεδιάζω έγκαιρα το μαθησιακό προφίλ κάθε υποψήφιου και από κοινού συνδιαμορφώνουμε το πιο αποδοτικό πρόγραμμα εβδομαδιαίας μελέτης με επαναλήψεις και συχνά διαγωνίσματα. Είναι σημαντική η αξιοποίση και της τράπεζας θεμάτων καθώς προσφέρει μια πιο σφαιρική εικόνα των απαιτήσεων της βαθύτερης κατανόησης των μαθημάτων.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε ανέργους
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Μηναΐδη Χριστιάννα

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος! Κάναμε ιδιαίτερα από το καλοκαίρι πριν τη Β' Λυκείου μέχρι να γράψω πανελλήνιες. Δεν ήμουν καθόλου καλή στα αρχαία πριν αρχίσουμε, γιατί είχα άλλη κατεύθυνση στον νου μου και έγινε το αγαπημένο μου μάθημα. Ξέρει πώς να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και την ψυχολογία κάθε παιδιού. Επειδή ήξερε ότι ήμουν από τη φύση μου αγχώδης με το διάβασμα, έδειχνε κατανόηση. Όταν δεν προλάβαινα να κάνω κάτι, μου έλεγε να το κάνω για την επόμενη φορά ή να το δοκιμάσουμε μαζί, χωρίς να με αγχώνει παραπάνω. Έτσι έμαθα να διαβάζω για μένα και όχι επειδή θα ακολουθούσε επίπληξη. Κάναμε επίσης έκθεση μαζί, την οποία διδάσκει σαν συζήτηση με το παιδί. Μου έμαθε να γράφω με σχεδιάγραμμα και σωστή δομή χρησιμοποιώντας τις δικές μου ιδέες και όχι μόνο αναπαράγοντας τα επιχειρήματα που δίνουν στα φροντιστηριακά βιβλία. Πάνω απ' όλα όμως, είναι πολύ υποστηρικτική. Επειδή δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ για τα διαγωνίσματα μόνη μου στο σπίτι, μου έβρισκε χώρους έξω και πρότεινε να έρχεται και η ίδια για ηθική υποστήριξη. Στάθηκε δίπλα μου, μέχρι να πετύχω τον στόχο μου, σε αντίθεση με τους καθηγητές που απλώς κατηγορούν τα παιδιά για την τεμπελιά τους.  Την προτείνω, γιατί δουλεύει με το παιδί σαν να είναι άνθρωπος και όχι εξεταστέα ύλη.

Μηναΐδη Χριστιάννα

Εξαιρετική επαγγελματίας και άνθρωπος! Κάναμε ιδιαίτερα από το καλοκαίρι πριν τη Β' Λυκείου μέχρι να γράψω πανελλήνιες. Δεν ήμουν καθόλου καλή στα αρχαία πριν αρχίσουμε, γιατί είχα άλλη κατεύθυνση στον νου μου και έγινε το αγαπημένο μου μάθημα. Ξέρει πώς να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις και την ψυχολογία κάθε παιδιού. Επειδή ήξερε ότι ήμουν από τη φύση μου αγχώδης με το διάβασμα, έδειχνε κατανόηση. Όταν δεν προλάβαινα να κάνω κάτι, μου έλεγε να το κάνω για την επόμενη φορά ή να το δοκιμάσουμε μαζί, χωρίς να με αγχώνει παραπάνω. Έτσι έμαθα να διαβάζω για μένα και όχι επειδή θα ακολουθούσε επίπληξη. Κάναμε επίσης έκθεση μαζί, την οποία διδάσκει σαν συζήτηση με το παιδί. Μου έμαθε να γράφω με σχεδιάγραμμα και σωστή δομή χρησιμοποιώντας τις δικές μου ιδέες και όχι μόνο αναπαράγοντας τα επιχειρήματα που δίνουν στα φροντιστηριακά βιβλία. Πάνω απ' όλα όμως, είναι πολύ υποστηρικτική. Επειδή δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ για τα διαγωνίσματα μόνη μου στο σπίτι, μου έβρισκε χώρους έξω και πρότεινε να έρχεται και η ίδια για ηθική υποστήριξη. Στάθηκε δίπλα μου, μέχρι να πετύχω τον στόχο μου, σε αντίθεση με τους καθηγητές που απλώς κατηγορούν τα παιδιά για την τεμπελιά τους.  Την προτείνω, γιατί αντιμετωπίζει το παιδί σαν να είναι άνθρωπος και όχι εξεταστέα ύλη.

Τασλακιδου Μαρια

Η κυρία Πηνελόπη είναι μία εξαιρετική καθηγήτρια, με βοήθησε πολύ με τα Νέα Ελληνικά που ήταν το αδύνατο μου μάθημα και κατάφερα να πετύχω στις πανελλήνιες και να περάσω στη σχολή που ήθελα. Είναι μία μεταδοτική, υπομονετική καθηγήτρια και πολύ σωστή στη δουλειά της.