Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Πλακιά Σπυριδούλα

έως 40 ετών 12 έτη διδακτικής εμπειρίας
Φιλοσοφική Ιωαννίνων
Τεχνολογίες στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Μαθητές Δημοτικού

Υποψήφια Διδάκτωρ Φιλόλογος  με διδακτική εμπειρία 12 ετών σε ιδιαίτερα μαθήματα , φροντιστήρια σχολικής μελέτης και μέσης εκπαίδευσης, παραδίδει μαθήματα σε μαθητές  Δημοτικού (προετοιμασία μαθημάτων της επόμενης ημέρας και κάλυψη κενών), Γυμνασίου και Λυκείου (όλα τα φιλολογικά μαθήματα, με εξειδίκευση στην Νέα Ελληνική Γλώσσα - Λογοτεχνία). Παρέχονται σημειώσεις για πλήρη κατανόηση του μαθήματος. Εστίαση στην κάλυψη κενών που μπορεί να υπάρχουν καθώς και στην παραγωγή γραπτού λόγου.
Τιμές προσιτές και συζητήσιμες (γίνεται έκπτωση ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας - μηνιαίο εκπτωτικό πρόγραμμα, αναλυτικά κατόπιν συνεννόησης).
Μαθήματα δια ζώσης και διαδικτυακά.

- Σχολική μελέτη Δημοτικού 12€ δια ζώσης
- Ιδιαίτερα μαθημάτων Γυμνασίου (13 - 15€)                    Διαδικτυακά μαθήματα (10 - 12€)
- Ιδιαίτερα μαθημάτων Λυκείου (16 - 17€)                         Διαδικτυακά μαθήματα (13 - 14€)
- Προετοιμασία για πανελλαδικές εξετάσεις 18€             Διαδικτυακά μαθήματα για πανελλαδικές εξετάσεις 17€

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει
  1. Μάθημα με μεταδοτικότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια!
  2. Χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού για την εμπέδωση της ύλης και τη βοήθεια μελέτης θεωρητικών μαθημάτων με την πιο κατάλληλη προσέγγιση για τον κάθε μαθητή.
  3. Εξειδίκευση στην Έκθεση, τη Λογοτεχνία και την Ιστορία (εκμάθηση τρόπου ανάλυσης πηγών).
  4. Βοήθεια των μαθητών/τριών να κατανοούν το μάθημα και να αναπτύσσουν την ικανότητα να απαντούν εύστοχα.
Επαγγελματική Εμπειρία

Μεγάλη διδακτική εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα και σε φροντιστήρια σχολικής μελέτης Δημοτικού και μέσης εκπαίδευσης σε τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου. Ενεργή εκπαιδευτικός σε διαδικτυακό φροντιστήριο μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου. Ενισχυτική διδασκαλία και κατάλληλη προετοιμασία. Επιτυχημένη προετοιμασία για πανελλαδικές εξετάσεις με στόχο τη μέγιστη επίδοση και τη διαχείριση των  εξετάσεων (αδυναμία διαχείρισης χρόνου και άγχους).

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Μέσα από τη διδασκαλία στόχος μου είναι να καταφέρω να μεταδώσω στους μαθητές/τριες τη γνώση του αντικειμένου διδασκαλίας, προσπαθώντας παράλληλα να διεγείρω το ενδιαφέρον τους και ενδεχομένως να θελήσουν να ασχοληθούν περαιτέρω. Το κίνητρό μου που τροφοδοτεί τη προσπάθειά μου είναι μέσα από την εμπειρία μου στην εκπαίδευση να αναπτύσσω και να εξελίσσω ολοένα και πιο αποτελεσματικούς και στοχευμένους τρόπους διδασκαλίας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Μέσα από το πρώτο αναγνωριστικό μάθημα αντιλαμβάνομαι τις ατομικές εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή και εστιάζω στη κάλυψη τόσο των κενών που μπορεί να  υπάρχουν από προηγούμενες χρονιές, όσο και στην πλήρη κατανόηση της ύλης του κάθε μαθήματος.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

20 Κριτικές

Εξαίρετη εκπαιδευτικός, με επαγγελματισμό, συνέπεια και παρέχει τόσο ψυχολογική υποστήριξη στο μαθητή όσο και συμβουλές χρήσιμες για εμάς τους γονείς!

Νεφέλη

Πολύ καλή καθηγήτρια, πάντα χαμογελαστή, ευγενική και ευπροσάρμοστη σε κάθε περίσταση! Έχει τον δικό της υπομονετικό τρόπο να προσεγγίζει τα παιδιά και να τα κάνει να μην νιώθουν κι αυτά τόσο πιεσμένα από τις ευθύνες του σχολείου. Ειδικά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας-Έκθεση και Λογοτεχνία είναι κορυφή! Η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσαμε να κάνουμε!!!

Αλεξάνδρα

Άψογη καθηγήτρια, συνεπής, ευχάριστη, δεν ακολουθεί το παραδοσιακό μοντέλο διδασκαλίας αλλά χρησιμοποιεί και δημιουργικές διαδραστικές ασκήσεις στις οποίες συμμετέχουν τα παιδιά ξεφεύγοντας από τη μονοτονία. Η διαφορά έχει ήδη φανεί από τους βαθμούς του Α' τετραμήνου και από την ενημέρωση των καθηγητών, παρόλο που φοβόμασταν για τα λατινικά που είναι νέο μάθημα. Τη συνιστώ χωρίς δεύτερη σκέψη!!!

 

Αριάδνη