Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λάρισα. Είμαι απόφοιτη τμήματος Χημείας ΑΠΘ με κατεύθυνση την Οργανική Χημεία/Βιοχημεία και κάτοχος δύο Μεταπτυχιακών τίτλων (Οργανική Σύνθεση και Χημική Εκπαίδευση/ΤΠΕ), διπλώματος Οινολογίας και Proficiency. Έχοντας αποκτήσει την πιστοποίηση καθηγητή και τη διδακτική μου εμπειρία σε φροντιστήρια και Ι.Ι.Ε.Κ. σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη, παρέχω βοήθεια στην υπεύθυνη και αξιόπιστη καθοδήγηση των μαθητών, με επίκεντρο τη σύγχρονη εκπαιδευτική τους ανάγκη (κατ'οικον ή διαδιακτυακά).Απευθύνομαι κυρίως σε μαθητές Λυκείου καθως αναλαμβάνω υπεύθυνα τη σωστη προετοιμασία των μαθητών για πανελλήνιες, και σε φοιτητές (Οργανική, Ανόργανη Χημεία, Βιοχημεία, Τρόφιμα, Οινολογία, κ.α.). Σκοπός μου πάντα είναι να διδάσκω, υπηρετώντας την επιστήμη μου με τέτοιο τρόπο, ώστε να κρατώ το ενδιαφέρον των μαθητών μου ζωντανό, τη φαντασία τους ζωηρή, να προκαλώ τη κριτική τους σκέψη και να τους ενθαρρύνω. Μου αρέσει η δράση - αντίδραση που έχω με εκείνους, η διάθεση να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς στις χημικές συνδυαστικές μας γνώσεις που αποκτήθηκαν από το μάθημα χημείας κάθε τάξης. Περισσότερο όμως αγαπώ τον ενθουσιασμό τους, όταν απλοποιούμε τα δύσκολα φαινόμενα της Χημείας και γίνονται εν τέλει κατανοητά και λογικά. Όσα κενά υπάρχουν και είναι καλά κρυμμένα, με τη συνεργασία μας γίνονται αντιληπτά, δουλεύονται και αποτελούν πλέον εργαλεία στα χέρια τους. Το συμπέρασμά τους ότι... «δεν είναι τόσο δύσκολη τελικά η Χημεία όσο φαινόταν» αποτελεί κάθε χρονιά προσωπικό μου στοίχημα. Τιμές από 18 ευρώ.
Έχοντας αποκτήσει φροντιστηριακή εμπειρία, παρέχω βοήθεια στην υπεύθυνη και αξιόπιστη καθοδήγηση των μαθητών, με επίκεντρο τη σύγχρονη εκπαιδευτική ανάγκη του κάθε μαθητή. Η πανεπιστημιακή μου κατάρτιση στο τομέα της Χημείας σε συνδυασμό με την διδακτική μου εμπειρία σε ιδιαίτερα μαθήματα, θεωρώ οτι αποτελεί το θεμέλιο για την επίτευξη άριστων αποτελεσμάτων. Τα μαθησιακά κενά που υπαρχουν βγαίνουν στην επιφάνεια, δουλεύονται και γίνονται πλέον εργαλεία στα χέρια τους .
Καθηγήτρια Χημείας στα Φροντιστήρια "Δημήτρια" Θεσσαλονίκης
- Γ' Λυκείου
- Β' Λυκείου
- Α' Λυκείου
Καθηγήτρια Χημείας στα Φροντιστήρια "eκπαίδευση" Θεσσαλονίκης
- Γ' Λυκείου
- Β' Λυκείου
- Α' Λυκείου
Καθηγήτρια Χημείας στα Φροντιστήρια "ΣΥΣΤΗΜΑ" Θεσσαλονίκης
-
Γ' Λυκείου
-
Β' Λυκείου
-
Α' Λυκείου
Καθηγήτρια Χημείας στο Φροντιστήριο Θετικών Σπουδών ΘΕΩΡΗΜΑ Ελασσόνα, Λάρισας:
- Γ’ Λυκείου Ο.Π. Θετικών Σπουδών
- Δ’Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου
- Β’ Γενικού Λυκείου
- Α’ Γενικού Λυκείου
- Γ' Γυμνασίου
- Αποφοίτους Λυκείου
Καθηγήτρια Χημείας στο Φροντιστήριο Δίαυλος, Λάρισας:
- Γ' Λυκείου
Κατ' οίκον μαθήματα Χημείας:
- Αποφοίτους Γ' Λυκείου
- Γ' Λυκείου
- Β' Λυκείου
- Α' Λυκείου
- Γ' Γυμνασίου
- Β' Γυμνασίου
Κατ' οίκον Πανεπιστημιακά Μαθήματα σε Φοιτητές Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Α.Τ.Ε.Ι Καρδίτσας και Ιατρικής σχολής Πανεπιστημίου Σόφιας:
- Οργανική Χημεία
- Ανόργανη Χημεία
- Βιοχημεία
- Ιατρική Χημεία
- Επεξεργασία Τροφίμων
- Ποσοτική και Ποιοτική ανάλυση τροφίμων
Εξ' αποστάσεως (SKYPE) μάθημα Οινολογίας σε μεταπτυχιακούς φοιτητές: Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής -ΣΕΤ/Σχολή Επιστημών Τροφίμων- Επιστήμης Οίνου, Αμπέλου και Ποτών.
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων στο Ι.Ι.Ε.Κ ΑΚΜΗ Θεσσαλονίκης :
- Ειδικότητα Βοηθός Φαρμακείου: Μάθηματα: Γενική Χημεία και Φυσικές & Χημικές Διεργασίες
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων Ι.Ι.Ε.Κ. ΠΑΣΤΕΡ Θεσσαλονίκης:
- Ειδικότητα Βοηθός Φαρμακείου: Μάθηματα: Γενική Χημεία και Φυσικές & Χημικές Διεργασίες
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων σε Ιδιωτικό Αγροτικό ΙΕΚ openmellon :
- Ειδικότητα: Στέλεχος Τεχνολογίας & Ελέγχου Τροφίμων & Ποτών/ ]Μάθημα: Ανάλυση Τροφίμων
- Ειδικότητα: Τεχνικός Αμπελουργίας & Οινολογίας / Μάθημα: Οινολογική Μικροβιολογία
Intercomm Foods S.A : Εποχική απασχόληση στο Χημείο.
Χημικός Οινολόγος (πρακτική).
Αναλυτικός Χημικός Γενικό Χημείο του Κράτους (πρακτική).
Μου αρέσει η επαφή με τα παιδιά και ο ενθουσιασμός τους οταν απλοποιούμε τα διάφορα φαινόμενα της Χημείας με αποτέλεσμα αυτά να γίνονται κατανοητά. Όσα κενα υπάρχουν και είναι καλά κρυμμένα με τη συνεργασία γίνονται αντιληπτα, δουλεύονται και συμπληρώνουνε βημα βημα το παζλ της Χημείας με αποτελεσμα τελικά να..."μην είναι τοσο δυσκολη η Χημεία όσο φαινόταν".
Με ψάξιμο του γνωστικού του υποβάθρου μέσω διαγνωστικών τεστ, άλλοτε χρονομετρημένων και άλλοτε εφολης της ύλης.
Συζήτηση και ανάλυση των βασικών εννοιων Χημείας.
Παρακολούθηση πειραμάτων για κατανόηση αντιδράσεων στην καθημερινότητα "Απο τη θεωρία στη πράξη".