Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διδακτική εμπειρία: 23 έτη
- Παραδίδονται μαθήματα όλων των επιπέδων (A1-C2) ιδιαίτερα ή σε ολιγομελές γκρουπ. Ταχύρρυθμη εκμάθηση της γλώσσας στα πλαίσια της εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού επιχειρήσεων.
- Προετοιμασία για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας όλων των φορέων.
- Προετοιμασία για την εισαγωγή μαθητών στο τμήμα Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας και στο τμήμα Μετάφρασης και Διερμηνείας.
- Μετάφραση κειμένων (γλώσσες εργασίας: Γαλλικά, Αγγλικά, Ελληνικά, Ισπανικά)
- Επιμέλεια κειμένων και διόρθωση εργασιών φοιτητών των προαναφερθέντων τμημάτων.
Το κόστος των υπηρεσιών καθορίζεται κατόπιν συνεννόησης. Η τιμή των μαθημάτων εξαρτάται από το επίπεδο και από το αν ο μαθητής προτιμά διαδικτυακό ή διά ζώσης μάθημα. Η τιμή της μετάφρασης και της επιμέλειας εξαρτάται από τον όγκο εργασίας. Εκδίδεται απόδειξη ή τιμολόγιο.
Η διδασκαλία είναι εξατομικευμένη και το μάθημα προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Βασικό συστατικό της αποτελεσματικής διδασκαλίας είναι η δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος ώστε ο μαθητής να αισθάνεται άνετα, να μην είναι αγχωμένος και κατά συνέπεια να μπορεί να αποδώσει στο μέγιστο βαθμό. Αναζητώ τρόπους που θα βοηθήσουν το μαθητή να αποκτήσει ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως διαδραστικές συζητήσεις και παιχνίδια ρόλων. Το να τους εξηγώ ό,τι δε γνωρίζουν ή δε θυμούνται χωρίς να τους κρίνω, το να μη θεωρώ δεδομένες τις γνώσεις που θα έπρεπε να έχουν σύμφωνα με το επίπεδο τους και το να τους δίνω συγκεκριμένες οδηγίες για τις εργασίες που τους αναθέτω διευκολύνουν την προσπάθεια μου.
Το υλικό που χρησιμοποιείται επιλέγεται σύμφωνα με τους στόχους και τα ενδιαφέροντα του μαθητή. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προφορική εξάσκηση της γλωσσας ώστε να αποκτήσει ο μαθητής ευχέρεια. Παρέχεται συμπληρωματικό υλικό ώστε να μπορεί να επιμείνει στα σημεία που παρουσιάζει ελλείψεις. Γίνονται συνεχείς επαναλήψεις και οι μαθητές παραπέμπονται σε σελίδες και sites εκπαιδευτικού χαρακτήρα ώστε να μπορούν να παρακολουθούν videos σχετικά με την ύλη που έχουν ήδη διδαχθεί και να κάνουν επιπλέον ασκήσεις εμπέδωσης και tests αξιολόγησης.
Στην περίπτωση μαθητών που δεν είναι αρχάριοι δίνεται ένα τεστ κατάταξης και πραγματοποιείται μία συνεδρία παραγωγής προφορικού λόγου ώστε να διαπιστωθεί το επίπεδο τους και ανάλογα να διαμορφωθεί το πλάνο μαθημάτων.
Στην περίπτωση των μαθητών που ενδιαφέρονται για την απόκτηση πιστοποιητικού παρέχονται τεστ προσομοίωσης και θέματα προηγούμενων εξεταστικών περιόδων.
Χρησιμοποιούνται όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και ψηφιακό υλικό. Έτσι το μάθημα γίνεται πιο δημιουργικό και ευχάριστο.
Διδακτική εμπειρία:
- Διαδικτυακή εκπάιδευση: ιδιοκτήτρια LingArt e-learning academy
- Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση νομού Ευβοίας
- Εκπαίδευση ενηλίκων στα πλαίσια επιμόρφωσης ανθρώπινου δυναμικού επιχειρήσεων
- Συνεργασία με κέντρα ξένων γλωσσών
- Ενισχυτική διδασκαλία στο μάθημα της ξένης γλώσσας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία
- Ταχύρρυθμη εκμάθηση της γλώσσας με στόχο την εισαγωγή σε γαλλόφωνο πανεπιστημιακό ίδρυμα
- Προετοιμασία υποψηφίων για τις εξετάσεις απόκτησης πιστοποιητικού (DELF,DALF,SORBONNE,TCF, DILF, TFLF,ΚΠΓ) και για το Ειδικό μάθημα Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Επιμέλεια και διόρθωση (όχι εκπόνηση) εργασιών φοιτητών του τμήματος Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας
Το βασικό κίνητρο που με οδήγησε στην επιλογή της διδασκαλίας ως επάγγελμα είναι η αγάπη για το αντικείμενο. Καθώς όμως η εκμάθηση μίας γλώσσας δεν είναι πάντα επιλογή αλλά αναγκαιότητα για πολλούς μαθητές, ο στόχος μου είναι να τους ενσταλάξω την επιθυμία να μάθουν αυτή τη γλώσσα και να πάψουν να την αντιμετωπίζουν σαν μία υποχρεωτική δραστηριότητα. Γι'αυτό το λόγο το μάθημα είναι προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα τους. Οι στόχοι που θέτω είναι ρεαλιστικοί και χωρίζονται σε μικρά βήματα πράγμα που συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης τους.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίας γίνεται διεξοδική συζήτηση σχετικά με τις ανάγκες και τους στόχους του μαθητή. Είμαι έτσι σε θέση να εντοπίσω αφενός τα δυνατά του σημεία και αφετέρου τις ελλείψεις που παρουσιάζει. Αυτό που έχει καίρια σημασία είναι η παρατήρηση του τρόπου με τον οποίο προσλαμβάνει και απορροφά τις γνώσεις ώστε να είμαι σε θέση να αναγνωρίσω σε ποιο τύπο μάθησης ανταποκρίνεται (οπτικό, ακουστικό, κιναισθητικο) και να προσαρμόσω το μάθημα.